// FAQ

Veelgestelde vragen pc checkpunt

Wat gaat een reparatie kosten?

Dat hangt af van het soort probleem, en of er bijvoorbeeld hardware vervangen moet worden. Aan de hand van je klachtomschrijving kunnen we in de meeste gevallen een prijsopgave doen.

Ik heb de computer of laptop niet bij jullie gekocht, kan ik jullie dan toch inschakelen?

Jazeker!
PC Checkpunt helpt je net zo graag als iemand die de computer wel bij ons heeft gekocht. Neem gerust contact met ons op of maak een online afspraak.

In welke dorpen, steden, of gemeente zijn jullie actief?

Het werkgebied voor computerhulp aan huis of op kantoor van PC Checkpunt beslaat een straat van 20 km rondom Leiden, Den Haag, Rotterdam en Amsterdam om je te helpen al jou computerproblemen op te lossen, zowel je computer (PC), laptop als je Apple apparaat is in goede handen bij ons.

Uiteraard kunnen wij je helpen als de afstand meer dan 30 km bedraagt, neem daarvoor contact met ons op of maak direct online een afspraak met ons.

Wat voor reparaties doen jullie allemaal?

Wij voeren allerlei soorten reparaties uit, zowel hardware- als softwarematig. Een greep uit ons aanbod:

Waar zijn jullie gevestigd?

Onze werkplaats is gelegen op de Pelmolen 3 te Leiden. Wij hebben een fysieke winkel in Leiden en hebben ook een voorraad!

In de regio’s Den Haag, Rotterdam en Amsterdam bieden wij alleen PC hulp aan huis aan.

Moet ik een afspraak maken als ik langs wil komen?

Nee, u kunt in Leiden zonder afspraak langs komen.

Tot hoe laat zijn jullie telefonisch bereikbaar?

Wij zijn ruim telefonisch bereikbaar op: 0718080157.

Wanneer je een afspraak wilt inplannen en wij zijn telefonisch niet bereikbaar of in gesprek, kun je altijd online een afspraak maken, 24 uur per dag 7 dagen in de week, 365 dagen per jaar, wanneer jou het beste uitkomt. Je kunt uiteraard ook altijd contact met ons opnemen. Je kunt altijd een Live Support sessie met ons opzetten. Klik hiervoor op de blauw chat icoon in de rechter onderhoek.

Wij zijn telefonisch bereikbaar van 08:00u tot 22:00u, 7 dagen per week.

Hoelang duurt het voordat ik mijn computer terug heb?

In de regel hanteren wij het vandaag brengen, morgen halen principe.
Dit geldt voor al onze diensten waarbij de computer of laptop bij ons wordt gebracht.

Haal -en brengservice: Als wij je computer of laptop meenemen voor bijvoorbeeld een computer reparatie dan is het in de regel zo dat je deze binnen 3 werkdagen weer terug hebt. Uiteraard kan het voorkomen dat wij langer nodig hebben om het probleem op te lossen.

Wat gebeurt er met de gegevens die op mijn computer staan?

Wij blijven uit de buurt van jou gegevens en brengen geen enkele wijzigingen hierop aan. Mocht er door werkzaamheden de kans bestaan dat gegevens verloren gaan, dan wordt er altijd eerst een back-up gemaakt zodat deze veilig gesteld zijn.

Tip: maak zelf altijd een back-up van je belangrijke bestanden, zoals afbeelding, documenten etc. Zet deze veilig op een USB stick of een externe hardeschijf.

Je persoonlijke gegevens worden altijd vertrouwelijk behandeld en worden niet ingezien door onze medewerkers. Je gegevens worden tevens niet voor andere doeleinden gebruikt en ook niet aan derden beschikbaar gesteld. Zie ook onze privacyverklaring, disclaimer, algemene voorwaarden en ons cookiebeleid

Wat gebeurt er als de computer niet gemaakt kan worden?

In overleg wordt er besloten wat er met de computer of laptop gaat gebeuren. Je kunt bijvoorbeeld overwegen je computer of laptop bij ons achter te laten en een nieuwe of refurbished exemplaar aan te schaffen bij ons, of geheel afstand doen van je computer of laptop.

No cure no pay

Hoe werken wij?

Veelgestelde vragen pc checkpunt in Leiden - contact